בעקבות החשיפה בבלוג: החלו עבודות באתר תאגיד הביוב העירוני "מי אביב"

בלעדי! פרסום ראשון! לפני כולם!

פחות משבועיים לאחר פרסום התחקיר בנושא התאגיד העירוני "מי אביב" וכבר מסתמן שיש כמה תזוזות בשטח. במסגרת התחקיר המצומצם שנערך בשעת לילה מאוחרת, נתגלה כי תאגיד "מי אביב" (אשר אחראי על אספקת המים, הביוב והתיעול בעיר) בנה אתר אינטרנט מוצלח פחות מנבחרת ישראל בכדורגל. ובכן, מסתבר כי לאחר חשיפת הליקויים כאן בבלוג, פופטיץ מתאגיד מי אביב התעורר והחל לבדוק האם באמת כך הדבר. פופטיץ התקשר מיידית למשה זוכמיר, אחראי האינטרנט של "מי אביב" ועידכן אותו שלא יעלה על הדעת שכך יושמץ התאגיד המפואר, וחייבים כבר לבנות אתר ראוי ולא לזרוק את כל הכסף שהושקע בנושא לים (אליו הביוב ממילא כבר זורם).

ובכן – כך נראה עמוד הבית של תאגיד "מי אביב" עד לא מזמן (ותודה לקש של גוגל) כאשר הנושא המרכזי בו עסק התאגיד היה כשירותו של עומר גולן לעלות בהרכב נבחרת ישראל בכדורגל. כך נראה אותו עמוד כיום – ומסתבר שתאגיד זה עוסק במים ובביוב. חוץ מעמוד הבית הספיקו גם להכניס בינתיים עמוד אודות, אם כי שאר האתר נראה עדיין בשלבי הקמה. יהיה מעניין לקרוא את העמודים שאמורים לעסוק בעבודות בשטח ובפרוייקטים עתידיים (בינתיים הם ריקים), שאחרי הכל במי אביב מתחייבים לשקיפות מול הלקוחות.

עבדכם ימשיך לעקוב מקרוב אחרי התקדמויות נוספות בתחום הביוב העירוני. אם אתם נחשפים למחדלים מהסוג הזה רשמו לפניכם – הפרסום בבלוגים עובד.

(ותודה לשוקי על קידום הפוסט הראשון בנושא)

פוסט זה פורסם בקטגוריה ווב 2.0, תל-אביב. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

0 תגובות על בעקבות החשיפה בבלוג: החלו עבודות באתר תאגיד הביוב העירוני "מי אביב"

  1. פינגבאק: משהו לא זורם פה – תבדקו את חשבון המים שלכם | עוד בלוג תל-אביבי

כתיבת תגובה