כיכר לי, כיכר לי, כיכר לי חביבה

עם התגברות הדיון הציבורי על עתידה של כיכר דיזנגוף וחזרתה לתל-אביב נקיים דיון בנושא ביום חמישי (28 באפריל) ב-18:30 בפורום התכנון הדו-שבועי של עמותת מרחב. כמו כן, ביום שישי בבוקר הכיכר תקבל חיבוק חם. ולבסוף, קבלו את סרטון הסלבס למען כיכר דיזנגוף:

פוסט זה פורסם בקטגוריה כיכר דיזנגוף, תל-אביב. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

0 תגובות על כיכר לי, כיכר לי, כיכר לי חביבה

  1. לירן הגיב:

    יישר כוח, ייתכן ודווקא המשאל יעורר את השיח האורבני אל מעבר להרי הקליקה הבלוגרית שחיה סביב עצמה במעגל.
    (לראייה הבלוג המגוחך של שוקי גלילי שאומר ואני מצטט- …" אני יכול להרשות לעצמי להיות שווה נפש או אפילו מרוצה מכך שחולדאי התחיל ליישם את העקרונות של לרמן .." בלי לפגוע יואב, אבל את "העקרונות" שחולדאי מיישם ודאי שאתה לא המצאת- בלוג מגוחך כבר אמרנו….)

    כפי שהדברים נראים (לפי סקר של ידיעות וטיים אאוט) יש רוב גורף לבניית חניון בקרב תושבי העיר, שבין לבין גם עסוקים בלנסות לעצור את שבילי האופניים במרכז העיר.
    אם זאת כולי תקווה שלא יאושר חניון אך גם אם יאושר זה לא יהיה סוף העולם, ביטול החניות שבצידי הכיכר וסלילת שבילי אופניים יהיו משמעותיים יותר מכל דבר לאיכות החיים של כולנו.

  2. לרמן הגיב:

    לא הייתי אומר שהבלוג של שוקי מגוחך, אבל טוב שחולדאי זז לכיוון תחבורתי ראוי יותר, יעיל יותר, עירוני יותר וסביבתי הרבה יותר.
    לגבי הסקר שמתקיים כרגע – נראה לי שחלק מהבעייה טמונה בניסוח החלופות שמציגות את החניון רק כיתרון כלי להתייחס למרחב הבעייתי שייוצר מעליו.

  3. לירן הגיב:

    תראה יואב מהסקרים זה נראה כי גם פעילות לובי אדירת מימדים לא תשנה את דעותיהם של רוב הציבור התל אביבי שמקדש את חניותו הפרטית (לא בטוח שזה הכינוי המתאים לחניות ברחוב…), לכן מן הראוי לחשוב על הצעד הבא, איך מבטלים כמה שיותר חניות בצידי רחוב דיזינגוף ומנסים לקדם שביל אופניים ראוי ברחוב דיזינגוף כולו- שאם יוגשם יגרום לביטול של מאות מקומות חנייה גם אחרי שיוסיפו את 200 החניות שמתוכננות תחת הכיכר.

  4. נחום כהן הגיב:

    הקמת חניון תת קרקעי בשטח ציבורי פתוח היא לא כל כך פשוטה.
    אני מקווה שהפעם ההליך יהיה חוקי (לא כמו עם הככר).———————–
    אם לא יעצר בוועדה המקומית, אני בטוח כדי שיענה החניון על דרישות חוקיות, משרד התחבורה לא יעביר אותו. כמו כן ישמעו אין סוף התנגדויות, של כל תושב בנפרד. ——————– בכל מקרה עוד חזון למועד. לדעתי תחיקת רעש ואיוורור, בטיחות וכדומה (יש כאלה עשרות) ימנעו את קבלתו, וזה ענין שצפוי במקרה הטוב להימשך שנים רבות. החזרה לקדמות אפשרית בלי ועדה מחוזית———- אגב, היש מישהו שיודע מהיכן שאבו אבות העיר את גובה העלות של 150 מיליון? זה פי 10 זול יותר לדעתי.

  5. לירן הגיב:

    העלות של מה בדיוק? השיפוץ של כל הרחוב כולל הורדת הכיכר משוערת באזור ה-200 מליון (לא כולל חניון..). העלות לא תהיה חלק מהתקציב העירייה תוציא אותו לBOT ותקבל אותו אחרי 20 שנה עמו שעושים בפרויקטים רבים.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s