ביום שני הקרוב יתקיים דיון ציבורי על הפעימה השנייה בתחבורה הציבורית שתצא לדרך ב-1 ביולי ותכלול מספר נת"צים נוספים במרכז תל-אביב, כרטיסי מעבר ועוד מהלכים. הארוע יתקיים בבית ציוני אמריקה (אבן גבירול פינת דניאל פריש) בתל-אביב בעזרתו של ארגון תחבורה היום ומחר וארגונים נוספים (ביניהם עמותת מרחב). הנציג הבכיר של משרד התחבורה בארוע יהיה אלכס לנגר, האחראי על התחבורה היבשתית, אשר יציג את עיקרי התוכנית. עבדכם ייטול חלק בפאנל וסביר להניח שאתמקד בבעייתיות של נושא המידע. כולכם מוזמנים – פרטי הרישום בהזמנה שלפניכם:
רסס – RSS
חיפוש
-
פוסטים אחרונים
תגובות אחרונות
Lerman על פודקאסט ממצה מהעת האחרונה אפי על פודקאסט ממצה מהעת האחרונה ביולוג ירושלמי על כיכר התזמורת – בכייה… למה נכשלה הממשלה בטי… על על הפרדת שימושים Lerman על כיכר התזמורת – בכייה… ענן קטגוריות
אופניים אורבניזם אקדמיה ארה"ב ביקורת בית-קפה בלוגרול גיאו-פוליטי דיור הבימה הולכי רגל המלצה הפקעת המרחב הציבורי ווב 2.0 חולדאי חוף הים חיפה חניה יד אליהו ייעוץ ירושלים כיכר אתרים כיכר ביאליק כיכר דיזנגוף כיכר המדינה כיכר רבין כללי לינקים לקט מוזיקה מוניציפאלי מחוץ לעיר מסיבות נוה-צדק ניו-יורק ספרים עישון עצוב פוסט אורח פורטלנד פלורנטין רמת אביב שווה ירידה מהארץ שטויות שיר שמח תאונות תחבורה תיאטרון תכנון תל-אביבארכיון
אורבניזם מסביב לעולם
בלוגים אורבניים בישראל
כולם מוזמנים, האירוע ללא תשלום
אני לא מנסה לקנטר, אלא שואלת בכנות – איזה תועלת אמורה לצמוח מדיון ציבורי שיערך יומיים וחצי לפני תחילת השינוי בפועל?
(לדיון עצמו לא אוכל להגיע, לצערי. הוא מסתיים לפני שאני יוצאת מהעבודה)
אני מקווה שזה יעזור לתקן ולשפ חלק מהדברים שדורשים שיפור בסבב התיקונים שייערך בסמוך לפעימה וכן יעזור למשרד התחבורה להבין שהציבור דורש מידע מוקדם יותר ובצורה איכותית יותר מזו שניתנת לא היום והפעימות והשינויים הבאים יבוצעו בצורה טובה יותר עם שותפות בין הרשות לציבור.
הורג אותי שלא החליפו את הפרסומות בתחנות האוטובוס המושפעות עם מידע ומסלולים. זה המיקוד המדוייק ביותר באוכלוסיה המושפעת, אבל יוק!
וזה בזמן שעדיין יש בגן העיר תחנות עם השלטים של "רוכבים והולכי רגל לא מתערבבים"
אני אשתדל להגיע לפאנל.
איתן, לפי מה שאני יודע, הם מתכננים לשים דיילים בתחנות כדי לפתור את בעיית המידע של היום הראשון. נקווה שבהזדמנות יחליפו גם את השלטים.
אגב שמת לב למאמר האליבי של חולדאי שפורסם בויינט?
הוא כנראה יודע מה הולך לקרות ומה יהיה דינה של הרפורמה הזו.
אליאב, חולדאי כרגיל מדבר דברים שאין בהם טעם. הבעייה העיקרית היא לא התחבורה הציבורית בלבד, אלא הקשר בין הבינוי לאמצעי התחבורה שהוא מאפשר. כל המקומות החדשים שנבנו בתקופתו של חולדאי בתל-אביב, בפרט השכונות הצפוניות החדשות נבנו ללא אפשרות לתחבורה ציבורית/רגל/אופניים, אלא רק רכב פרטי בלבד וזה חלק מהמורשת שלו והוא אחראי לכך שלעולם לא ניתן יהיה לתת למקומות אלה תחבורה ציבורית סבירה (וגם למשרד הפנים יש הרבה אחריות פה, אבל משום מה חולדאי מתעלם מכך). משרד התחבורה לא יכול לפתור את הבעייה הזו ושום סובסידיה לא תעזור. לגבי הרכבת התחתית – כבר אכלנו מהשטות הזו מספיק.
בכל מקרה, כמו כל נבחר ציבור טוב, הוא צריך לכסות את עצמו מראש.
ושוב באופן מפתיע (או שלא) התוכנית החדשה מרעה את קישור יד אליהו למרכז…
במקום שלושה קווים שעוברים היום מיד אליהו לאלנבי מצמצמים לקו אחד, והתדירות אותה תדירות…. ובלילה אפילו קצרו את זמן הפעילות ל- 22:00, והתדירות אחת ל- 40 דקות. זה לא יאומן פשוט….
זה כדי שלא נצליח להיפגש.