כמה לינקים טובים בעברית:
1. יודן רופא ממשיך לפרט את כשלונה של מערכת התכנון הישראלית (אשר גורמת למצוקת הדיור ולעוד מצוקות רבות מספור).
2. יוסי סעידוב במאמר מצויין על הדרך להפחית נפגעים בתאונות דרכים. לתשומת לב עמותת אור ירוק.
3. העלמה הציעה לחברי ועדת טרכטנברג לנסות להגיע בתחבורה ציבורית למאהלים השונים בפריפריה.
4. אליאב זיהה פיאצה תל-אביבית שמתחבאת מתחת למכוניות עומדות.
5. אביב לביא על נת"צ אבן-גבירול.
6. אוהד קרני פרשן היטב את ענייני ים המלח עליו השלום.
7. מפת הקווים התדירים מאוד במטרופולין תל-אביב.
8. שרון רז וחברים פתחו את עמותת נטוש לתיעוד מבנים ותיקים ונטושים בישראל.
דרך אגב, בקשר לכתבה של לביא.
בהרבה מקומות באירופה יש חנייה חופשית (וגם הלא חופשית) לזמן מוגבל ע"י שימוש שמונח ברכב ומסמן את שעת העצירה.
בשוודיה הגדילו לעשות (רק שם נתקלתי בזה) ויש מקומות, ברחובות דומים לזה המדובר, בהם ישנן תחנות עצירה שבהן מותר להחנות לחמש דקות בלבד.
תודה!
מפת הקווים התדירים ממש מייאשת. איזה רפורמה הבטיחו ואיזה ספגטי קיבלנו. לוקשים.
מאז הרפורמה אני אפילו לא מנסה להבין מבעוד מועד איזה קו נוסע לאן. הרמתי ידיים. גם כך כבר היו כל כך הרבה שינויים מתחילתה שהמפות שחולקו לא שוות דבר, והרבה קווים שלא השתנו ממילא חסרים בהן.
מספר 3 הוא רעיון מצוין. אפילו שינסו להגיע מרמת גן ליפו או ההיפך אחרי חצות, או להגיע במוצ"ש מכל מקום לעצרת קיץ בתל אביב בשמונה בערב. או לנסוע ברכבת באופן כללי (שוב השביתו אצלנו את הקו).