שתי דקות על רחובות והזמנה לסיורים ביום חמישי

אתם מוזמנים לצפות בקטע מערב חדש אתמול (התוכנית של 26.6, הקטע מתחיל ב-55:30) שבו שקד גטריידה ואני מדברים על תל-אביב ועל הסיורים שלנו ביום חמישי הקרוב בלילה הלבן בתל-אביב. שקד מעביר סיור בשפירא ועבדכם עורך סיור בנושא הולכי רגל ופשע במרכז העיר. בדקתי אתמול את השירותים של גן העיר וראיתי שהם בהחלט מקום שמאפשר לבצע פעולות אלימות בסתר, ואני מתכנן לעבור שם בסיור. כיאות לצילום באולפן טלויזיה לא היה זמן רב מדי ולא הספקתי אפילו להגיד "עירוב שימושים".

לאלה מכם שעדיין מחפשים משהו מעניין לעשות ביום חמישי בערב (חוץ מהסיור שאני מעביר כמובן), אני יכול להמליץ על הסיור בנוה שאנן (סיור מס' 3) והסיור בתחנה המרכזית (סיור מס' 9). ללא ספק הסיורים שחושפים פנים מעניינות של תל-אביב שמעט מתושבי תל-אביב מודעים להם. הרישום המוקדם לכל הסיורים של תל-אביב דרום בלילה הלבן ניתן לביצוע כאן (50 ש"ח), וכן ניתן להגיע לנקודת ההתחלה של הסיורים ולהירשם שם במקום (60 ש"ח). כמו בכל הסיורים של תל-אביב דרום, 20% מההכנסות עוברות לעמותות שפועלות בשכונות בהן מתקיים הסיור.

פוסט זה פורסם בקטגוריה אורבניזם, תל-אביב. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על שתי דקות על רחובות והזמנה לסיורים ביום חמישי

  1. נחום כהן הגיב:

    יואב לרמן יקר, תרד קצת ובמקום להדריך אנשים כיצד להצביע לבחירות (לא מחר) תכתוב על הספר שלי ״אגדה אורבנית״ המכיל ביקורות תכנוניות ענייניות על ת״א ולא רק על הפגנות. אמנם הגרפיקה של הספר לא נראית לך, כך אמרת, אך הספר מגלה את השגיאות שיהפכו גם את תל אביב לעיר שדה, זה מה שכולם בשלטון רוצים. למען הגילוי הנאות אתה היית בין הגורמים שלמענם הספר נכתב, וכאשר תכתוב ספר אתה תבין שהדבר הוא לא כפי שאתה חושב. הספרים שלי נמכרים בכל העולם וזהו ספרי העשירי. רק בארץ קשה לי מאד להפיצו כי כל חברי מתביישים להפיצו משום מה. אבל זוהי השפעת השמירה על האנונימיות.

כתיבת תגובה