1. התאגידים חוזרים העירה מהפרברים ומתאימים את עצמם לעיר ולעירוניות – לא עוד קמפוסים מבוססי חנייה, אלא מבנה עירוני מעורבב מבוסס הליכה, אופניים ותחבורה ציבורית – הסיפור של אמזון וההתחדשות של אזור South Lake Union.
2. לעניין בחירת ראשי רשויות מקומיות ושילוב בין קהילות שונות.
3. אלן דורנינג התראיין ל-StreetsBlog על חנייה וגם על המהלכים שכבר קורים כדי לחלץ את התכנון העירוני מהקיבעון על חנייה והחזרתו לקיבעון על אנשים – החלק הראשון כאן והחלק השני כאן.
4. שגיא אלוני מסביר על ההתנגשות בין הדיור לאנשים לדיור למכוניות והעובדה שהמיינסטרים המוניציפאלי בישראל עדיין מעדיף בצורה מובהקת להתמודד עם אתגרי הדיור של המכוניות.
5. מיקל קולוויל-אנדרסן בסרטון שמסכם את הסדרה שלו על תכנון עירוני לאופניים נוגע בנקודה המשמעותית ביותר – רצון פוליטי. וידאו מעניין ביותר שמראה שגם בקופנהאגן המהוללת תכנון איכותי לאופניים הוא לא מובן מאליו. נשמע לי שהוא צריך עזרה במאבקים מול העירייה שם – אני שוקל לנסוע לעזור לו:
6. ולסיום – קונספט חדשני לתנועה בעיר: