1. יודן רופא עורך מקבץ לינקים מצויין בתחום התחבורה. בין השאר הוא מתייחס לכך שהממשלה מנסה להשמיד את הפריפריה ע"י ביטול קווי רכבת, ולכך שתוכנית התחבורה המצויינת של עיר לכולנו מתעלמת מהנושא הרגיש של מדיניות חנייה טובה יותר.
2. עוד בנושא תחבורה – ראיון משובח עם פרופ' רוברט סרברו, מומחה עולמי בנושא, בגלובס, וזו השורה התחתונה שלו:
"האתגר שלנו … הוא לשבור את תרבות המכונית. משבר האנרגיה והאקלים זו הזדמנות. זה סוג של משבר הדורש מאיתנו לחפש לא רק פתרונות טכנולוגיים, אלא לעבור לחשיבה מסוג חדש".
3. לא תהיה השכרת אופניים בתל-אביב בעתיד הקרוב.
4. ויסנר, סגנו של חולדאי ואחד מהשותפים בתהליך המגדליזציה של תל-אביב נכנס לאווירה של אס"ק (אווירת סוף קדנציה) מכריז על מועמדות מול חולדאי ואף משווה את ראש-העירייה לגרביים מסריחים. אפשר להתווכח אם חולדאי אוהב או לא אוהב את תושבי העיר, מה שבטוח זה שויסנר מזלזל באינטילגנציה של תושבי תל-אביב.
5. הירושלמים מתארגנים למחאת דיור ביום שני הקרוב.
6. אני מזכיר לכם שקבוצע עירבול עדיין מחפשת אורבניסטים.

לרמן,
עיריית ירושלים כנראה למדה היטב מעיריית ת"א כיצד להוציא הודעות לתקשורת שאין מאחוריהן דבר או בקיצור אוויר(תל-אביבי) חם
http://www.nrg.co.il/online/54/ART1/767/733.html
אני מקווה שלא נקבל עימו לחות.
אבל אני מאוכזב, כעת לא אוכל להתלונן, באופן חד משמעי, שהעירייה הרקובה של עירי, איננה מאמצת דרכי פעולה תל-אביביות.
דודו, מה שמצחיק זה שמדובר באותה חברה גרמנית שנתנה הצעה כספית שעיריית תל-אביב סירבה לממן.
אני לא יודע למה אתה מתכוון באוויר תל-אביבי חם. אני כבר שנים נוסע ברכבת התחתית של תל-אביב שרוני מילוא בנה לנו וחוצמזה יפה לראות את כל עשרות אלפי המבקרים בתל-אביב נוסעים באופניים השכורות בין היעדים שלהם. רק היום נכנסתי לטבול במימי נהר הירקון הנקי והמצוחצח. בכלל, מאז שהחזירו פה את המרחב הציבורי להולכי הרגל, העיר נקייה וכמעט אין מכוניות. המכוניות שישנן נוסעות לאט ונזהרות שלא לפגוע בהולכי הרגל וברוכבי האופניים הרבים.
כן, אם לעיריית תל אביב לא היה כסף אז מאיפה לעזאזל יהיה לעיריית ירושלים התפרנית?
אם מפרסמים כתבה על ביטול הקו בין באר שבע לאשקלון, ראוי גם לפרסם את הכתבה שביטלה את הביטול של הקו…
כל הקשקוש של הביטול היה סתם ניסיון לחץ פוליטי ומשחקי כוח פנימיים – אף אחד לא ביטל ואף אחד לא יבטל את הקווים הללו – וראוי לציין את זה, כדי שאנשים לא יחשבו שבאמת ביטלו את הקווים.
נחיה ונראה מתי יבנו אותם.
יבנו או לא יבנו זה השלב השני – מה שחשוב קודם כל אם התוכנית עדיין בתוקף או שבוטלה, ואפשר לטעות ולהבין ממה שכתבת שהתוכנית אכן בוטלה, כאשר למעשה היא כלל לא בוטלה והוחלט במפורש גם שלא תבוטל.
יוני, מה שראיתי זה שהם מתלבטים עדיין איזה קו לרכבת לבטל ולא ראיתי שביטלו את ההחלטה הזו. אם יש לך לינק בנושא אני אשמח.
הנה ההחלטה הרשמית שלא לבטל את הקו אשקלון-באר שבע:http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/765/733.html
תודה, מסתבר שעוד לא הכול אבוד.