ביום שני הקרוב, ב-16 בפברואר, בשעה 18:00 תקיים מועצת העיר תל-אביב-יפו את ישיבתה החודשית במרכז עינב על הגג של גן העיר.
בין שאר הדברים שיעלו לדיון בישיבה זו יהיה אישור לבניית חניון תת-קרקעי של 1,000 (!) מקומות במקום חניון הארבעה. החניון התת-קרקעי המיועד יושב ליד שני צירים מתוכננים של הרכבת הקלה ומטרתו היא להגדיל את כמות זיהום האוויר בתל-אביב ע"י הגדלת כמות הרכב הפרטי שייכנס לעיר. החניון הזה אמור לשרת פרבריסטים שבאים לעבוד בתל-אביב, ובמקום שיגיעו בתחבורה ציבורית ישנה העדפה לכך שיגיעו ברכב פרטי. הדיון על החניון יתקיים במסגרת אישור פרוטוקול ועדת נכסים. מעניין כיצד סיעות סביבתיות לכאורה כמו מרצ ו"הירוקים" יצביעו בנושא הזה.
אני חושב שעדיף לשים שם חניון אופניים ולחסוך את החפירה הממושכת של חניון ענק ומיותר.
האם זה יהיה חניון "חנה וסע" לרכבת הקלה ? כי אם כן זה
דווקא יועיל לרכב הקלה
לפי מה שאני הבנתי אז כן, זה יהיה חניון "חנה וסע" כיוון שמכוניות שיגיעו מחוץ לעיר יוכלו להחנות שם ולהתנייד בתוך העיר באמצעות הרכבת הקלה. אז גם אני לא רואה בחניון דבר שלילי…
איך חניון שנמצא במרכז העיר יכול להועיל לרכבת הקלה? למה שלא יקימו חניוני חנה וסע בפתח תקווה ובראשון לציון?
זה חניון מסוג "חנה וזהם". הוא מיועד בעיקר לאלו שעובדים במשרדים שלידו.
פינגבאק: התחזית לשבוע הבא: מושלג | עוד בלוג תל-אביבי