1. מישהו כבר נוסע כאן על מוניות קו 4א'? אני כמעט לא רואה מוניות כאלה על בן-יהודה (ואני נוסע על קו 4 באופן קבוע), ותגובה זו בבלוג קוראת להגשת תלונות בנושא.
2. נראה שעצי הסיסם באבן-גבירול קיבלו חנינה זמנית. אני מקווה שלא מדובר בשמחה מוקדמת כמו שהייתה בפארק בחניון קריית ספר.
3. הזמנה להצטרפות ל-Urban Exploration כאן בישראל.
4. תעוד של משאית גדולה הורסת את נוה-צדק.
5. תל-אביב מציינת את יום הגאווה, שבמובנו הרחב אמור לציין את קבלת המיעוט וזכויותיו. למרות זאת, חברי מועצת העיר שלה עדיין לא רואים את העובדים הזרים ממטר ויכולים לפתוח את מצעד הבושה. רק סגנית ראש העירייה מיטל להבי וחבר המועצה ראובן לדיאנסקי הצביעו בעד מתן היתר לפליט הסודאני, סיימון דוקה, לפתוח את חנותו בשבת וכך להתפרנס בכבוד. עיר לכולנו ביחד עם סיעות הגימלאים, הצעירים, הירוקים ותל-אביב 1 הפנתה עורף לשכבה שנמצאת בתחתית הסולם בתל-אביב. כנראה שאין על מי לסמוך אם אתה סודאני בישראל.
6.אם מפרסמים – מורידים את העצים. בנתניה, עובד של חברת שלטי פרסום כרת עצים כדי לפנות מקום לשלט פרסום. שלט הפרסום, כפי שמופיע בכתבה, מבטיח "סטנדרט חדש של איכות" בעוד פרוייקט מגורים פרברי. כנראה מדובר בסטנדרט שלא כולל עצים.
לרמן – שכחת את שני הלינקים הכי חשובים השבוע (שמן הסתם הם לא נגד עיריית תל אביב) – בהקשר של דיור בר השגה בעיר.
אמנם זה לא המון – אבל זאת בהחלט התחלה (אני זוכר שאתה כתבת הרבה מלל סקפטי על כך שאפילו זה באמת יתרחש – אז ראוי כן לכתוב על זה כשזה באמת מתחיל):
קודם כל בשעה טובה ישופץ שוק העלייה – ובעיקר: היזם ייחוייב לבנות 50 דירות לצעירים:
http://www.calcalist.co.il/real_estate/articles/0,7340,L-3300986,00.html
והדבר היותר חשוב הוא שלמרות שאפשר לבנות שם מגדל של 30 קומות – הוחלט לבנות 4 מבנים נמוכים יותר (כפי שבאמת מתאים לאזור).
ודבר שני – עיריית תל אביב הוציעה עוד מכרז לבנייה לצעירים בשכונת שפירא –
http://www.calcalist.co.il/real_estate/articles/0,7340,L-3301323,00.html
אופס – עכשיו יש כפילות – אני מקווה שרק הראשון יש יאושר.
1. אני רואה את מוניות השירות של קו 4א' עוברות בתדירות די גבוהה בשער הראשי של האוניברסיטה בשעות אחה"צ. מעניין מה קורה להן בדרך דרומה.
5. איך מסבירים ב"עיר לכולנו" את ההצבעה נגד פתיחת החנות של סיימון דוקה בשבת? זו היתה הרשימה היחידה שפנתה לציבור העובדים הזרים בעיר לפני הבחירות. ממש מוזר לי לשמוע את זה.
אורן,
אני בהחלט מקווה ש4א' באמת קיים. אני אבדוק אותו בשאיפה ביום חמישי. לגבי עיר לכולנו – לא ברור לי מדוע הם לא תמכו בסיימון דוקה ובמיוחד כאשר הממסד העירוני מתעמר בו כבר שנים.
לרמן – זאת תשובה מוזרה. הם לא אמורים לתמוך בסיימון דווקא כי הממסד העירוני לא תומך בו. אמורה להיות להם דעה עצמאית ולא רק להיות נגד כל מה שהעירייה עושה באופן אוטומטי.
מסכים לחלוטין שעיר לכולנו צריכים עמדה בנושא כזה, בלי קשר למדיניות הקיימת. הייתי אומר שהממסד העירוני התעמר בסיימון ולא סתם לא תמך בו. כבר מזמן היה צריך להביא את ההכרעה בעניינו למועצת העיר ובמקום זה הכריחו אותו להיגרר בבתי-משפט (ואז מועצת העיר הראתה לו שתל-אביב היא לא עיר ליברלית כמו שאנחנו אוהבים לספר לעצמנו).
מספר 6 מזכיר לי שבעירי חרשו לפני כשנה שדה פתוח וירוק עם עצי תפוז כדי להפכו לשכונת מגורים. החלק עליו היו העצים הפך לביתן תצוגה ומכירות של הפרויקט, המוקף כולו בחלקת דשא גדולה וזוללת מים, שממילא תהפוך לבטון תוך שנה, ותלו שלט ענק המבשר על "אקו: השכונה הירוקה".
אני מתפלא שלא קראו לפרויקט סביוני הפרדס.
קו 4א: אני מאשר את מה שנכתב – אכן במוקד הם טוענים שהוא עובר כל 10-15 דקות. אכן ראיתי אותו *רק* ברחוב אלנבי. מטריד מאוד. לא מבין למה זה קו מונית שירות ולא קו של דן (אפשר גם מיניבוס אם הנסועה נמוכה)