נתקלתי במשהו שלדעתי יעניין אותך יואב, ואת קוראי הבלוג.
כתבה שעלתה לרשת לאחרונה על בעיות החנייה בתל אביב והצורך לעודד תחבורה ציבורית תחת הכותרת "המערב הפרוע ברחובות ת"א", כתבה שפורסמה ב…עיתון דבר ביולי 1965 http://tinyurl.com/lft7f4
"כלום מעוניינים אנו לעודד את השימוש במכונית הפרטית? האם מעניינו של המשק הלאומי הוא, שכל זוג יסע לקולנוע במכונית מיוחדת, יתפוס ברחוב נפח גדול פי עשרה מזוג הולכי רגל, ישרוף יותר בנזין ושמן, יזהם יותר את האויר וירבה רעש? מי מעוניין בכך? הנה מתלבטת תל אביב בבעיית הצפיפות בכבישים ונשמעות הצעות לסגור רחובות בפני תנועת רכב פרטמי, אך באותו זמן יוצאים מגדרנו כדי לעודד שימוש בלתי-חיוני ברכב פרטי, אף במחיר הפרת חוק וחינוך להפרת חוק. מהו הסבל הרב אם אנשים ימצאו עצמם נאלצים לנסוע לתיאטרון או לבית קפה באוטובוס ולא במכונית מיוחדת?"
לרמן לא עברת לאחרונה בשדר' ח"ן פינת פרישמן? שמת לב לריצוף החדש? לפי דעתי שווה פוסט עם תמונות לפני ואחרי, אם לא הובנתי כראוי הכוונה להריסתו של המפגע של חנות הפרחים שהיתה במקום.
נתקלתי במשהו שלדעתי יעניין אותך יואב, ואת קוראי הבלוג.
כתבה שעלתה לרשת לאחרונה על בעיות החנייה בתל אביב והצורך לעודד תחבורה ציבורית תחת הכותרת "המערב הפרוע ברחובות ת"א", כתבה שפורסמה ב…עיתון דבר ביולי 1965
http://tinyurl.com/lft7f4
"כלום מעוניינים אנו לעודד את השימוש במכונית הפרטית? האם מעניינו של המשק הלאומי הוא, שכל זוג יסע לקולנוע במכונית מיוחדת, יתפוס ברחוב נפח גדול פי עשרה מזוג הולכי רגל, ישרוף יותר בנזין ושמן, יזהם יותר את האויר וירבה רעש? מי מעוניין בכך? הנה מתלבטת תל אביב בבעיית הצפיפות בכבישים ונשמעות הצעות לסגור רחובות בפני תנועת רכב פרטמי, אך באותו זמן יוצאים מגדרנו כדי לעודד שימוש בלתי-חיוני ברכב פרטי, אף במחיר הפרת חוק וחינוך להפרת חוק. מהו הסבל הרב אם אנשים ימצאו עצמם נאלצים לנסוע לתיאטרון או לבית קפה באוטובוס ולא במכונית מיוחדת?"
לרמן לא עברת לאחרונה בשדר' ח"ן פינת פרישמן? שמת לב לריצוף החדש? לפי דעתי שווה פוסט עם תמונות לפני ואחרי, אם לא הובנתי כראוי הכוונה להריסתו של המפגע של חנות הפרחים שהיתה במקום.