חגיגה אורבנית בסופ"ש – כאן ליד הבית

עכשיו הכל מוכן לפסטיבל Jane's Walk בתל-אביב. בסוף השבוע הקרוב ב-6 וב-7 במאי נלך בעקבותיה של ג'יין ג'ייקובס ונחגוג את הדברים שעושים עיר למקום טוב להיות בו בשורה של סיורים וארועים. הארוע הזה הוא ראשון מסוגו בתל-אביב ובישראל ובהתאם ההפקה צנועה וראשונית. אני מקווה שנראה את הארוע יוצא הרחק הרחק מתל-אביב.

בין שנים-עשר הסיורים קשה מאוד לבחור – גבריאלה כהן מעבירה סיור על חויית ההליכה בעיר ועל הגוף כאמצעי תחבורה (יום ששי ב-10:30 בשדרות נורדאו), יובל כהן יעביר סיור על התחדשות נווה צדק והתהליכים הטובים והרעים בתהליך (יום ששי ב-12:30, יציאה ממתחם התחנה). ניסן אלמוג יעורר זכרונות מתקופת הזוהר של בתי הקולנוע בבת-ים (יום שבת ב-17:00 ליד המצבה בבת-ים) וזה כמובן לא הכל.

בקובץ ה-pdf הזה יש את כל הפירוט המלא של כל הסיורים. היום עשיתי את המסלול שאני מתכוון ללכת בו בין הדירה הנוכחית שלי לדירה הקודמת ולמדתי לא מעט על ההיסטוריה והשינויים באזור וגם על הקצב המהיר שבו דברים קורים. הנה כל הכותרות של הסיורים לשם התיאבון וגם הגלוייה של הסיור שלי (יום ששי ב-11:00, נקודת יציאה מגן יעקב לכיוון שדרות ח"ן) שיעסוק במה שעבר ועובר בין כאן לשם ובחזרה.

כל הסיורים
כל סיורי הפסטיבל

הולכים על זה
הסיור שלי

פוסט זה פורסם בקטגוריה אורבניזם, המלצה, תל-אביב. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה