"… אבל דב חנין הוא קומוניסט"

מפלגת העבודה בפניקה וחרדות. הם הולכים לקרב על ראשות העיר הגדולה היחידה שלהם (חולדאי הוא כזכור חבר מפלגת העבודה) ובדרך הם מנסים להסיט את הדיון העירוני מהסוגיות הבוערות של תחבורה, דיור ודמוקרטיה עירונית אל השמצות כאלה ואחרות כלפי דב חנין, המועמד שמגלם את התקוה לתל-אביב מוצלחת.

כדי לחסוך לקמפיינרים של חולדאי עבודה הנה כמה משפטים שהם יכולים להשתמש בהם בקמפיין:

1. חולדאי סוגר את מקומות הבילוי, אבל דב חנין הוא קומוניסט.

2. חולדאי בנה את מתחם הדקירות של יד חרוצים, אבל דב חנין הוא קומוניסט.

3. חולדאי מכר את שדרות רוטשילד לאורנג', אבל דב חנין הוא קומוניסט.

4. חולדאי מכר את כיכר רבין תמורת כוס קפה, אבל דב חנין הוא קומוניסט.

5. חולדאי מכר את חוף הים לסווטש, אבל דב חנין הוא קומוניסט.

6. חולדאי סגר את ישיבות מועצת העיר לציבור, אבל דב חנין הוא קומוניסט.

7. חולדאי אישר לבנות את מגדל נוה-צדק, אבל דב חנין הוא קומוניסט.

8. חולדאי הפך את אכסדרת היכל התרבות לחניון זמני, אבל דב חנין הוא קומוניסט.

9. חולדאי לא רואה את תושבי תל-אביב ממטר, אבל דב חנין הוא קומוניסט.

10. חולדאי לא עזר לשפץ את בית דיזנגוף בו הוקמה מדינת ישראל, אבל דב חנין הוא קומוניסט.

11. חולדאי מנסה להרוס את תל-אביב, אבל דב חנין הולך להציל את העיר.

אני לא יודע אם דב חנין אוהב או לא אוהב את צה"ל ואם הוא עושה מסדר דגל כשהוא קם בבוקר. אני יודע שדב חנין אוהב את תל-אביב ושהחזון האורבני שלו זה הדבר הנכון לעיר היחידה שיש לנו.

אני מתכוון להצביע לדב חנין לראשות העיר שלי ב-11 בנובמבר.

פוסט זה פורסם בקטגוריה גיאו-פוליטי, חולדאי, חנין, מוניציפאלי, תל-אביב. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

0 תגובות על "… אבל דב חנין הוא קומוניסט"

  1. שלא לומר הגיב:

    זה פשוט מתבקש להעביר את זה באימייל לחצי עולם.

  2. greentul הגיב:

    היה נדמה לי שהטיעון העיקרי הוא "… אבל דב חנין הוא אנטי ציוני":http://www.nrg.co.il/online/54/ART1/777/308.html

  3. יונית הגיב:

    הטיעון המרכזי הוא: "אבל דב חנין לא עומד מתוח עם היד על הלב בשירת התקווה, ויתכן שאפילו לא שר". אבל גם "הוא קומוניסט" זה לא רע. לפי הטוענים אותו, אנשים לא ממש יודעים מה זה, אבל זה נשמע מפחיד.

  4. לרמן הגיב:

    הכותרת המלאה אומרת היא כדלקמן:

    ח"כ יחימוביץ': דב חנין הוא אנטי-ציוני שמטיף לסרבנות ולא שר את התקווה".

    אין לי מושג מה מתוך מה שיחימוביץ' אמרה באמת נכון, אז הלכתי על בטוח – דב חנין הוא קומוניסט. התפתח דיון מופרך בטוקבקים לכתבה אם דב חנין עומד או לא עומד בזמן ההמנון (ככל הנראה הוא עומד). הבעייה שלי היא שכשאני הולך ברגל אין לי מדרכות, כי על כולם נתנו למכוניות לחנות.

    הנה עוד כמה דוגמאות עם הציטוטים המדוייקים של יחימוביץ':

    1. חולדאי לא ביצע את הרפורמה המתוכננת בקווי האוטובוסים, אבל דב חנין לא שר את התקווה.
    2. חולדאי הרחיב כבישים לרכב הפרטי על חשבון הולכי הרגל, אבל דב חנין מטיף לסרבנות.
    3. חולדאי גזם בפראות את העצים בשדרות העיר, אבל דב חנין הוא אנטי-ציוני.
    4. שלי יחימוביץ' חושבת שאנחנו מטומטים, אבל דב חנין מתעסק בסוגיות המהותיות לעיר תל-אביב.

  5. greentul הגיב:

    אני יודע שזה עצוב, אבל צחקתי. 🙂 כתבת מדויק.

  6. וואו, כמות כזו של תגובות מושתלות (בכתבה, לא בפוסט) לא ראיתי כבר הרבה זמן. המממ, מעניין מי זה יכול להיות… וכולן עם אותו טיעון – מחירי הדירות עלו בגלל שחולדאי עשה טוב לעיר – וזה טוב לכולם! אח, איזה טיעון, איזו לוגיקה. איזה קופי פייסט! כל הכבוד ליח"צ של חולדאי.

    אני, אגב, לא החלטתי עוד למי להצביע. לחולדאי בטוח שלא, אבל עוד לא החלטתי עבור מי כן.

  7. יונית הגיב:

    בקיצור, נראה שחולדאי הולך על קמפיין טוקבקים, למרות שהנושא נטחן למוות ושכולם באינטרנטס הזאתי יודעים לזהות טוקבקים מטעם. נדמה לי שהוא מנסה ליישם את אחד הציטוטים האהובים עלי, שאומר:

    "You can fool all the people all the time if the advertising is right and the budget is big enough"

    התקציב אולי גדול מספיק, אבל זה הפרסום הנכון?? נו, בחייאת.

  8. אביעד הגיב:

    אבל יונית! מי יהיה מוכן לתת לו קמפיין טוקבקים? זה דורש, את יודעת, התפלשות במיץ של הזבל של האינטרנט, הצפה של המדיום, הזניית המדיום ועוד שאר דברים שבגללם אני כל כך שמח שאני כבר לא בתחום הזה 😛

    הו וול, אני מניח שקמפיין טוקבקים יותר טוב מאתר אאוטסורסינג לתל אביב או משהו כזה.

  9. יונית הגיב:

    חכה חכה. הם עוד לא התחילו. האאוטסורסינג בדרך (להודו).

  10. אם זה כל מה שיש לך נגד חולדאי…

  11. לרמן הגיב:

    ערסיטקטורה (או בקיצור, ערן), זה מה שידעתי שיש לי לינק אליו…
    הבעייה שלי היא לא מה שיש לי נגד חולדאי, אלא מה שיש לו נגדי.

  12. סלע הגיב:

    חולדאי הוא ראש עיר גרוע.
    לחולדאי היה מזל אחד שבגללו הוא נחשב ונתפס כראש עיר סביר פלוס ואפילו טוב.
    לפניו היה ראש העיר הגרוע בתולדות העיר תל אביב – רוני מילוא.
    אני הצבעתי לפני שתי קדנציות לחולדאי, מנהל בית ספר תיכון, למי אם לא אליו ?

    אין לי ספק שלא אצביע יותר לחולדאי.

  13. ערן (ערסיטקטורה), ניסיתי להגיב בבלוג שלך לטענות שלך בעד חולדאי (בעיקר בהקשר של תחבורה ותכנון עירוני עם הפנים למאה ה -21 ) – לצערי לא הצלחתי.

    חולדאי הוא בהחלט איש ביצוע שמצעיד את העיר – הבעיה הוא שהוא מצעיד אותה למקום שהיה יכול להיות הגיוני ב-1980 אבל הוא לא הגיוני ב-2008 עם מודעות אקולוגית, שיא תפוקת הנפט (ומחיר נפט של 140 דולר עד כה, עם ציפיה לעליות נוספות) ומגמות אורבניות של קיימות

    ליונית, ולרמן – נראה שחולדאי מנסה להסיט את הדיון כמה שיותר לשאלות שנוחות לו (מה חנין עושה באמבטיה) ולא לשאלות שאזרח צריך לשאול את עצמו – לדעתי התפקיד של הבלוגרים ושל סתם אזרחים זה לנסות לדאוג שהדיון ישאר כמה שיותר בשאלות כמו
    – לאן חולדאי מציע לקחת את תל אביב, ומה הוא עשה עד כה?
    – איך צריכה להראות תל אביב עוד 5 שנים? עוד 20 שנה?
    – מה חנין מציע ומה הרקורד שלו.

    זה חשוב לא רק בהקשר של חנין מול חולדאי – גם לתומכי חולדאי (הישרים, לא אלא בשכר) – יש אינטרס לכוון את הדין לשם (עוד שאלה שהם צריכים לשאול את עצמם – אם המועמד שלהם כל כך בטוח בזה שהוא ראש עיר מצויין – למה הוא הולך על קמפיין נגטיבי מול חנין ?)

  14. חיים הגיב:

    חולדאי ראש עיר מדהים, מדהים בפעילות שלו, במה שעשה מהעיר בעשר השנים האחרונות ואלה רק דוגמאות – פיתוח השדרות, המדרכות והכבישים בכל רחבי העיר, הזזת המבנים ההיסטוריים ופיתוח המושבה שרונה, הרחבת רחוב קפלן ושיפוץ אבן גבירול, נמל תל אביב, שיפוץ הבימה, פתיחת בריכת גורדון לציבור תוך שמירת רצף הטיילת לאורך תל אביב

    חברים אל תתבלבלו – חולדאי הוא ראש עיר מעולה וסוסים מנצחים לא מחליפים!

  15. לרמן הגיב:

    חיים, כמו שאני רואה את זה אתה קצת מתבלבל. שאפו לחולדאי על שיפוץ השדרות שבוצעו בתחילת הקדנציה הראשונה שלו בשנת 2000. חבל שהעסק לא נעצר שם. יש קצת בעייה שחולדאי (והמדינה) השקיעו הרבה מאוד כסף ציבורי בהרחבת כבישים כמו קפלן כדי לאפשר לעוד רכב פרטי להיכנס למרכז העיר במקום לעזור בפתרונות טובים יותר כמו שבילי אופניים ותחבורה ציבורית יעילה. גם חניון הבימה זו לא הברקה אורבנית גדולה (אלא אם כן רוצים להגדיל עוד את זיהום האוויר בתל-אביב).

    מדרכות – אל תצחיק אותי, בכל מרכז העיר המדרכות שייכות לרכב הפרטי.

  16. חיים הגיב:

    לרמן ידידי,

    להזכירך חולדאי מבצע עבודות פיתוח ותשתית מואצת החל מתחילת הקדנציה הראשונה שלו ועד להיום וזאת תוך שמירה על עודפי תקציב חסרי תקדים וזוהי דוגמא לניהול מופתי!

    באשר לעיניני הרכב הפרטי אתה מפעיל פה דמגוגיה זולה, שהרי אינך יכול לצפות מראש עיר להקטין את מספר כלי הרכב הנעים בכבישים ועד היום אין חוק סטטוטורי המגביל כניסה לעיר (לאף עיר אגב בארץ) – אז צא ולמד….

    באשר לככר הבימה – זו שימשה כחניון הרבה לפני שחולדאי בכלל נבחר לראשות העירייה והטיפול בה היה להוריד את מפלס החניה לתת קרקעי כשהככר תהפוך לככר צבורית על פני הקרקע.
    נראה לי יותר קוסמטי, לא?!

    בברכה

  17. לרמן הגיב:

    דווקא כן, אני מצפה מראש העירייה להפחית את כמות הרכב בכבישים ע"י תכנון אורבני קומפקטי, צפוף ועם עירוב שימושים וכזה שנותן עדיפות לתחבורה ציבורית, אופניים והולכי רגל.

    למעשה, זה בדיוק מה שאני מצפה מראש העירייה שלי. הוא לא צריך להגביל את כניסתם של רכבים פרטיים באמצעות אגרת גודש, אבל הוא יכול לעשות שבילי אופניים ותחבורה ציבורית על חשבון נתיבים קיימים שפתוחים לרכב פרטי וכך יותר אנשים ישתמשו באמצעים האלה ולא ברכב הפרטי.

    ככה עשו בפריז, ונקובר, פורטלנד ומקומות אחרים. מסכים איתך שחשוב לצאת וללמוד.

  18. חיים הגיב:

    את זה חולדאי מנסה לעשות – סלל כמאה ק"מ של שבילי אופניים, בעיניין תחבורה ציבורית – צריך לשלב פה הרבה גורמים שאינם בסמכותו ובעיקר חברת דן.
    יקירי – אי אפשר להטיל את כל בעיות המדינה על ראש העיר
    דב חנין מוכר פופוליזם זול להמונים, ללא הבנה מעמיקה של פני הדברים ובעיקר ללא דרכי פתרון פרקטיים. חבל שכל כך הרבה אנשים נופליפ לפופוליזם רדוד שכזה.

  19. greentul הגיב:

    הכתבה על האופניים מצויינת ונכונה. אהבתי במיוחד את תגובת העיריה: "ברחובות שעוברים שיפוץ וחידוש כמו אבן גבירול ובשדרות ברחבי העיר יהיו שבילים בלעדיים לרוכבי אופניים".

    כמעט כל פעם שאני עובר באבן גבירול ("המחודש" ) אני מבכה את החלמאות הזו שנקראית "שבילי אופניים".

    אני באמת לא רוצה לצעוד במקום שמסומן עליו שהוא שביל אופניים (לדעתי זה אפילו לא חוקי – הרי מה ההבדל בין זה לבין הליכה בכביש?), אבל בין בתי הקפה לבין שביל האופניים פשוט אין מקום לצעוד.

    וכך הופכים שבילי האופניים למדרכות להולכי רגל לכל דבר. ורוכבי האופניים נאלצים לנווט ביניהם לבין האופנועים החונים, עמודי המודעות, תחנות האוטובוס, דוכני מפעל הפיס שכולם ניצבים על "השביל" – או פשוט לנסוע על הכביש. זה נשמע יותר בטוח.

    גם בשדרות המצב לא פשוט. אני חושב שזה בעיקר בגלל שלבעלי הכלבים אין מספיק גינות ציבוריות והם יוצאים כולם לטיול בשדרה עם בעלי החיים – שזה מקסים – אבל יוצר סבך של רצועות שהן פשוט מכשול ותיל ממעיד.

    ואחרי כל זה – אבירמה גולן מבקשת מאיתנו שניסע על אופניים בעיר כשאנחנו תחת השפעת אלכוהול.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s