אורן, האמת שאני לא זוכר שהתייחסנו לזה. אופנועים על מדרכה זה נושא שדורש טיפול כמובן, אבל הוא נמצא בתוך סמכויות משטרת ישראל וזה גוף שלא ממש פועל בנידון וקשה להשפיע עליו בכנס שאליו מגיעים מתכננים. אגב, לדעתי, אם נצליח למנוע ממכוניות לחנות על מדרכות באופן גורף זה יוריד את אחוז האופנוענים שתופסים את המדרכה כחלק מהכביש גם ללא התערבות של אכיפה.
אני מסכים. לדעתי התופעה הזו – שהיא די חדשה לדעתי – מושפעת גם מהפטנט המעצבן של שבילי אופניים על המדרכה. הציבור התרגל לכך שהמדרכה כבר לא שייכת בלעדית להולכי הרגל – מותר לחנות עליה במקומות רבים, מותר לנסוע עליה באופניים במקומות אחרים, קורקינטים חשמליים למיניהם – תפאדלו, למה לא. לא פלא שחלק מרוכבי הקטנועים גם עושים את זה.
תודה.
(אמנם איבדתי 20 דקות עבודה בבוקר במשרד, אבל מילא)
אין כמו קו 11!
http://www.dorbanot.com/?p=3259
מעניין וחשוב.
נקווה שישפיע על השומעים בכנס.
יופי של הרצאה.
היתה בכנס איזושהי התייחסות לנושא של נסיעת קטנועים על המדרכה?
תודה.
אורן, האמת שאני לא זוכר שהתייחסנו לזה. אופנועים על מדרכה זה נושא שדורש טיפול כמובן, אבל הוא נמצא בתוך סמכויות משטרת ישראל וזה גוף שלא ממש פועל בנידון וקשה להשפיע עליו בכנס שאליו מגיעים מתכננים. אגב, לדעתי, אם נצליח למנוע ממכוניות לחנות על מדרכות באופן גורף זה יוריד את אחוז האופנוענים שתופסים את המדרכה כחלק מהכביש גם ללא התערבות של אכיפה.
אני מסכים. לדעתי התופעה הזו – שהיא די חדשה לדעתי – מושפעת גם מהפטנט המעצבן של שבילי אופניים על המדרכה. הציבור התרגל לכך שהמדרכה כבר לא שייכת בלעדית להולכי הרגל – מותר לחנות עליה במקומות רבים, מותר לנסוע עליה באופניים במקומות אחרים, קורקינטים חשמליים למיניהם – תפאדלו, למה לא. לא פלא שחלק מרוכבי הקטנועים גם עושים את זה.