מילה טובה

הצהרה: פוסט זה נכתב ללא התערבות של דוברות עיריית תל-אביב-יפו.

אני שמח לבשר ש-106 ובכלל אגף הפיקוח הפתיעו אותי לטובה השבוע במענה מהיר לשורת מפגעים ברחוב, ותוך עדכון שוטף לגבי המתרחש. לפני מספר ימים הרחוב בו אני מתגורר עבר מלחמה קטנה (עבר פה שופל ואני חושב שעוד כמה דברים מכיוון שחצי מהבניינים בשיפוץ). שני בולדרים (או בלשון של העירייה – סטופרים) שעומדים בקצה המדרכה נפלו (אחד כלל הנראה סתם מונדליזם אקראי) וגם מספר אבני מדרכת התנפצו.

בקיצור, הרמתי טלפון ל-106 ומסרתי להם סקירה של כמות המפגעים ברחוב. יום אחרי קיבלתי שיחה מפקח שכבר עשה סיבוב ברחוב ותהה כיצד כל הנזק קרה (שופל וחברים כבר אמרנו) והבטיח לטפל במקרה בדחיפות. יום אחרי קיבלתי שיחה נוספת מאגף הפיקוח שבה הם עדכנו אותי שהעניין בטיפול, המדרכה והבולדרים יתוקנו בקרוב מאוד. היום קיבלתי שיחה נוספת ממערכת שמנטרת את איכות הטיפול של מוקד 106 בתלונות תושבים, וכמובן שמסרתי להם שהטיפול בהחלט משביע רצון, אפילו מצויין במקרה הזה. בכל מקרה, היום (שלושה ימים אחרי הדיווח הראשוני) כבר שתלו מחדש את הבולדר האחרון ונותר רק לחכות לתיקון קטן של המדרכות.

הבולדר השני מימין (זה שנראה חדש) חזר למקומו
הבולדרים חזרו לעמוד

ולכם חברים , כל שנותר לי לומר הוא שאם יש לכם מפגע ברחוב, נזק או כל דבר אחר – תרימו טלפון ל-106, הם עוד עשויים להפתיע אתכם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה ביקורת, המלצה, מוניציפאלי, תל-אביב. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

0 תגובות על מילה טובה

  1. נטע הגיב:

    הם בסדר הם.
    ב-4 שנים שבהן אני גרה בת"א, בכל פעם שיצאתי בבוקר מהבית וגיליתי מפגע כלשהו (פעמיים זה היה פיצוץ בצינור שמשקה את הערוגות בשדרות יהודית ופעם מזמן היה איזה תמרור שניזוק מתאונה), כשהתקשרתי ב-08:30 הם כבר היו מעודכנים וצ'יק צ'ק סידרו את זה.

  2. יואב שרמן הגיב:

    כל הכבוד להם. והיה יכול להיות אפילו עוד יותר נחמד אם באופן כללי כשמחדשים בולדרים כאלה, יציבו אותם צמוד לאבן השפה ולא 30-40 ס"מ ממנה כפי שלרוב עושים כדי שיהוו מכשול למכוניות בלבד.

  3. תל אביבי הגיב:

    (גם תגובה זאת נכתבת ללא קשר לדוברות העירייה)
    אבא שלי איש מבוגר הסובל מקשיי הליכה. אחרי אחד התיקונים שעשתה העירייה ברחוב שלנו, שכחו להחזיר את אחד הספספלים, וכך נוצר מצב שמסלול ההליכה שלו נפגע – כיון שהיה רווח ארוך מאוד בין ספסל אחד לספסל הבא הקרוב אליו ברחוב הבא.
    אחרי שהתקשר לעירייה (אני דחקתי בו. הוא לא האמין שמישהו יקשיב בכלל) וביקש שיחזירו את הספסל והסביר את עניין המרחק בין הספספלים בשכונה – תוך יומיים(!) הועמדו שני ספסלים בקטע, והתקשרו אליו מהמוקד העירוני ועידכנו אותו בדבר והודו לו שהפנה את תשומת ליבם.
    אז גם במקרה הקטן הזה – כל הכבוד לעירייה על הטיפול המהיר והיעיל. אני לא דמיינתי שזאת תהיה תוצאת השיחה שלו.

  4. greentul הגיב:

    פעם ראיתי טפטפת שמתיזה מים שהייתה לא רק בזבוז משווע בישראל המתייבשת אלא גם משהו די מציק שהציף את המדרכה/שביל אופניים בשד' דויד המלך.

    התקשרתי (למרות שזה תמיד נורא מסובך להתקשר ל-106 מהסלקום), ענו, היו ממש נחמדים וגם סידרו את העניין ממש מהר (אולי בגלל שזה קרוב לעיריה).

    מצד שני פעם ניסיתי להנות במקום ש"איזור ללא מעשנים" לא נמצא בו, והברמן בעצמו הדליק סיגריות מתחת לשלט "אסור לעשן", אבל 106 לא ממש שלחו פקחים.

    אולי זה תלוי בנושא.

  5. nivra הגיב:

    הפתיעו אותך? מתי זה היה אחרת?

  6. מלי הגיב:

    גם לי יש חוויות טובות מההתקשרות עם 106:
    צינור מפוצץ שהציף את הגינה של גן העיר תוקן כמעט מיידית.
    "מיני חירייה" על אבן גבירול שאיכשהו האוטוזבל פיספס, פונתה באותו יום וגם התקשרו לבדוק ביצוע.
    ויותר קרוב לבית, כשנעלם פח הזבל מהבניין שלי קיבלנו חדש למחרת – הפנייה בוצעה דרך אתר העירייה

    ולמי שצריך להתקשר למוקד מהנייד, אפשר בבזק 523-8888

  7. הי יואב,
    כל הכבוד על הפרגון וגם התגובות של האנשים מביעות שביעות רצון בסה"כ!

    אשמח אם תוכל להזכיר את הפרויקט שלנו "סיירת 106" באחד הפוסטים שלך בנושא המוקד העירוני.
    הנה קישור: http://urbanica-il.blogspot.com/2008/05/106.html

    אגב, מתוכנן סיור של "אורבניקה – התעוררות עירונית" למוקד עצמו – לראות ולהבין איך הוא עובד, עם אילו בעיות הוא מתמודד, כיצד מטופלות הפניות וכמובן ואולי הכי חשוב – לפגוש פנים אל פנים את האנשים מאחוריו.

    מי שרוצה להצטרף – מוזמן ליצור קשר איתי
    יהונתן
    jonathan@urbanica.org.il

  8. נירשמן הגיב:

    אתה ראית את זה?
    http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3719171,00.html
    על כל דבר אחד טוב, שניים קטסטרופה

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s