מה העניינים? הורסים בניינים

לא מזמן הרסו את הבניין הותיק שהיה לידינו ואשר עמד זקוף מאז שנות ה-30. לטובת הריסת הבניין הביאו שופל קטן, אשר נאבק בבניין במשך ארבעה ימים רצופים שבמהלכם הדירה שלנו לא הפסיקה לרעוד ממש כאילו מדובר היה ברעידת אדמה ממושכת בעוצמה של 4.8 בסולם ריכטר. בסופו של דבר השופל ניצח בקרב והבניין החמוד נאסף אל אבותיו. בעתיד יעמוד במקומו בניין קצת יותר גבוה עם המון חנייה תת-קרקעית.

ככה זה נראה לפני העימות בין השניים:

לקראת הריסת הבניין ברחוב גנסין 6

וככה זה אחרי שהשופל ניצח:

הריסת הבניין ברחוב גנסין 6

ויש גם תעוד בוידאו:

המצגת המלאה של התהליך כאן

פוסט זה פורסם בקטגוריה דיור, תל-אביב. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

0 תגובות על מה העניינים? הורסים בניינים

  1. יוני הגיב:

    לרמן, בתגובה לפוסט שלך על מרכז השירות החדש –

    היום הייתי בו כי עברתי דירה והייתי צריך לשנות את הארנונה על שמי ולהוציא תו חניה לאזור חדש – ואני חייב להגיד שיש חברות מסחריות שיקנאו באופן הפעולה של מרכז השירות של העירייה (מי אמר שהשירות הציבורי חייב להיות "האיש השמן").

    קודם כל הוא מאד מזמין וגורם אווירה טובה עוד לפני שאתה מקבל שירות (יש כאלה שלא אוהבים את תחושת מרכז שירות של סלקום, אבל אני דווקא חושב שזה בהחלט מזמין).
    ההפנייה לדלפקים מאד נוחה ויצאתי תוך 30 דקות בשביל לעשות את שתי הפעולות הללו גם יחד (זה שתי מחלקות נפרדות) – מהיר מאד ביחס לכמות האנשים שהייתה שם.

    הדבר היחיד הבעייתי לפי דעתי הוא שיטת המספור שלהם – אתה מקבל מספר בכניסה שמפנה אותך למחלקה הרלוונטית. הרעיון הוא שהמספר הזה מלווה אותך בכל התורים מאותו רגע והלאה. זה נחמד מאד בתיאוריה, אבל מעשית זה גורם לחוסר וודאות גדול לגבי מיקומך בתור – כי חלק מגיעים עם המספר ישירות מהמודיעין וחלק מופנים ממחלקות אחרות – ואז המספרים למעשה לא עוקבים ואתה לא יודע אם יש 4 אנשים לפניך או 10 (יש רשימה של השלושה הבאים בכל רגע נתון). אני מבין את ההיגיון בזה, כדי לתת עדיפות למי שכבר חיכה הרבה זמן בתור במקום אחר כדי שלא ייצטרך לקחת מספר חדש ולחכות עוד הרבה זמן בתור, אבל חוסר הוודאות הזה היה בעייתי.

    בכל מקרה, לסיכום, מלבד שיטת המספור הבעייתית הורשמתי מאד לחיוב – גם מהיעילות, גם מהמקום עצמו וגם מהמהירות שבו טיפלו בי.
    כן, אפשר להגיד גם דבר חיובי כשמגיע.
    נכון, היו קצת קשיים בהתחלה – אבל איזו מערכת לא נתקלת בקשיים בהתחלה? נראה שהצליחו להתגבר על רוב הקשיים ומהירות התקדמות התור הייתה מהירה מאד (והיו די הרבה אנשים).

  2. הובלות הגיב:

    אפילו שיש לי מקום בלב לביניינים ישנים הוא נראה אומנותי במיוחד
    ועדיף לשטח, לפחות שישארו לנו דירות במחירים נורמלים…

  3. תיקון הגיב:

    תיקון טעות "לא" נראה אומנותי במיוחד..

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s