מקבץ לינקים לסופ"ש

1. אסתר זנדברג על קריסת בועת האדריכלות.

2. לשם שינוי החלטה הגיונית של המועצה הארצית לתכנון ובנייה.

3. פרשת החניונים מכה שוב.

4. ואם כבר חניונים – בעלי החניונים עושים צעד נכון בדרך לצמצום הנסיעה ברכבים הפרטיים.

5. מכה קלה בכנף התיירות לתל אביב.

6. יודן כותב מדוע הוא תומך בתנועה הירוקה-מימד בבחירות הקרובות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה לינקים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

0 תגובות על מקבץ לינקים לסופ"ש

  1. א' נדב הגיב:

    לגבי 4 – אני לא רואה סיבה לתמוך במהלך הזה. בעלי החניונים עושים צעד נכון להגברת ההכנסות שלהם. אם לא היו עושים את זה אם הם היו חושבים שזה יצמצם את השימוש ברכב פרטי, מאחר וזה היה פוגע בהכנסות שלהם. הם יודעים שהתחבורה הציבורית בתל אביב כרגע אינה אלטרנטיבה ראויה, ולכן הם מרשים את זה לעצמם. הנפגעים העיקריים מהמהלך הזה יהיו בני המעמד הבינוני-נמוך – אנשים שיכולים להרשות לעצמם להחזיק רכב, אבל עדיין צריכים לדאוג לכל שקל שהם מוציאים.

  2. רונן הגיב:

    מסכים עם נדב.

  3. לרמן הגיב:

    מה שיפה לראות פה שהמחוקק, אשר ניסה לגרום לכך שמחיר החנייה ירד ע"י חיוב ברבעי שעות נכשל לחלוטין והמחיר למעשה עלה. אני מקווה שבכנסת הבאה יהיו יותר מחוקקים שיבינו שאין טעם בניסיון להוריד את מחירי החנייה (לדעתי, צריך להעלות את מחירי החנייה בכחול-לבן באופן משמעותי), אלא צריך לספק פתרונות תנועה מעבר לרכב הפרטי.

  4. Lux Aeterna הגיב:

    רגע, אבל אם מצמצמים את מקומות החניה שסמוכים לתחנות אוטובוס ורכבת, איפה כאן היתרון של נסיעה קצרה ברכב עד לתחנת הרכבת על פני נסיעה ארוכה ברכב עד ליעד?

    נניח שיש לי רכב. אני יכולה לנסוע עשר דקות לרכבת, לחנות שם ולקחת רכבת (של שעה) לעבודה. זו בדרך כלל האפשרות שאני מעדיפה. אבל אם החוק מצמצם את מקומות החניה ליד הרכבת, כך שהברירה היא או להגיע באוטובוס לתחנת הרכבת (לצערנו עניין של חצי שעה מינימום) או לנסוע כבר את 40 הדקות עד לעבודה, ברור שהרכב הפרטי ינצח.
    נכון שמדובר ב"צרות של עשירים"- לי יש רכב. אבל חלק מהרעיון הוא לעודד אוכלוסיה שיכולה להרשות לעצמה רכב להשתמש בתחבורה ציבורית, לא?

    (גילוי נאות: הכותבת מתגוררת במושב נידח למדי, לא רחוק מבית שמש).

  5. לרמן הגיב:

    השאלה היא איפה תחנת הרכבת שלך. במרכזי ערים התחנות ציכות להיות עם מינימום חנייה כדי שיהיה נח להגיע אליהן בדרכים אחרות. באזורים פרבריים ואקס-פרבריים (כמו האזור שאת מתגוררת) בו יש בעייה לספק מודל של אוטובוס שיתפקד בצורה איכותית, בגלל הבנייה הדלה בצפיפות.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s